
Το θέμα του προγράμματος ήταν η δημιουργία μιας
εικονικής συλλογής, καθώς και ενός εικονικού αρχαιολογικού μουσείου, με πρότυπα
τα εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου του Πύργου Ηλείας. Οι μαθητές και οι
μαθήτριες του σχολείου, χωρισμένοι σε ομάδες, με την καθοδήγηση των γεμάτων
διάθεση σπουδαστριών/-στών, πραγματοποίησαν προγραμματισμένες δράσεις, εκφράζοντας
όλη τη δημιουργικότητά τους μέσα από θεατρικά παιχνίδια, παιχνίδια ρόλων, ζωγραφική
και εικαστικές κατασκευές.
Το πρόγραμμα είχε στόχο την ευαισθητοποίηση των
μαθητών/-τριών απέναντι στα εκθέματα του μουσείου, την εξοικείωσή τους με τις έννοιες "μουσείο, συλλογή, εκθέματα, αρχαιολόγος, προθήκη, ανασκαφή", καθώς και την ενίσχυση
της κριτικής σκέψης τους. Επίσης, πρόσφερε πρακτική άσκηση, βιωματικές
εμπειρίες και ανατροφοδότηση στις/στους φοιτήτριες/φοιτητές
σχετικά με τις σπουδές τους στο αντικείμενο της μουσειοπαιδαγωγικής και ενίσχυσε
με ιδέες και τεχνκές τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Παράλληλα, προώθησε
τη συνεργασία των φορέων πρωτοβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, συνδέοντας
τη θεωρητική επιστημονική γνώση με την εφαρμογή της στη σχολική τάξη.
Ευχαριστούμε
θερμά τις φοιτήτριες, τους φοιτητές, τη συντονίστρια καθηγήτρια και τις/τους συνοδούς
καθηγητές/εκπαιδευτικούς του Εργαστηρίου Μουσειοπαιδαγωγικής για τις πλούσιες
εμπειρίες και γνώσεις που πρόσφεραν στους μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.