Σελίδες

Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

«Learning from the Extremes» - Εκδήλωση για τη διάδοση σχολικών επιτευγμάτων

Στο πλαίσιο του εξαιρετικά ενδιαφέροντος εκπαιδευτικού προγράμματος «Learning from the Extremes», το οποίο οργανώνεται από τα Εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή, υπό τον συντονισμό των κ. Σοφοκλή Σωτηρίου, κ. Άγγελου Αλεξόπουλου και κ. Νίκου Ζυγουρίτσα, σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Βυτίνας, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 16 Μαρτίου ενημερωτική δράση στο σχολείο, στην οποία συμμετείχαν 15 Διευθυντές Σχολείων από τη Γαλικία της Ισπανίας.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν από τον Διευθυντή του Σχολείου κ. Καρούντζο Ιωάννη, δράσεις και επιτεύγματα από τη συμμετοχή μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Βυτίνας σε προγράμματα επιστήμης και τεχνολογίας, που ολοκληρώθηκαν κατά το πρόσφατο παρελθόν, όπως «Playing with Protons» του CERN, «Mission Space Lab» της ESA, «Εποικισμός του πλανήτη Άρη-Stories of Tomorrow» WRO Hellas, Ελληνογερμανική Αγωγή. Η εκδήλωση αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία για την ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών, καθώς, επίσης, για την ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ σχολείων και Εκπαιδευτικών με κοινά χαρακτηριστικά και στόχους αλλά και παρόμοιες προκλήσεις.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας κ. Φώτιος Γκέσουρας και η Προϊσταμένη του Γραφείου Εκπαιδευτικών θεμάτων κα. Μπουλούγαρη Γεωργία.
 



 
 



Στη συνέχεια της επίσκεψης, την ομάδα των συμμετεχόντων υποδέχτηκε στο Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης Δημητσάνας η Τοπική Διαχειρίστρια του μουσείου κα. Ήρα Παπαδοπούλου, με την καθοδήγηση της οποίας οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στις άρτιες εγκαταστάσεις του και γνώρισαν για την αξιοποίηση του νερού ως πηγή ενέργειας για τη λειτουργία των μύλων, άλλοτε και τώρα. Μέσα από την παρουσίαση του εξαιρετικά πλούσιου εκπαιδευτικού έργου του μουσείου, οι Εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς το Μουσείο Υδροκίνησης αποτελεί ταυτόχρονα έμπνευση και αφορμή για την εμπλοκή μαθητών και μαθητριών σε δράσεις και προγράμματα επιστήμης και τεχνολογίας, τα οποία οργανώνονται τα τελευταία χρόνια από το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς και προσφέρονται αφιλοκερδώς για τους μαθητές/-τριες της τοπικής και ευρύτερης περιοχής.